Underbara helg

Helgen var hel kul om man bortser från början...

Shopping runt om i landet
I söndags var jag och F i Borås och shoppade loss. Vi hann även med Kungsbacka och Freeport. Jag fick köpt en hel del saker som jag behöver. Bland annat ett par söta ballerina skor, en tunika, en rosa klänning med mera. F fick även köpt sina efterlängtade skor. Så det var en lyckad resa! Sedan såg jag ett par Replay skor som liknar dom jag har fast i annan färg, nämligen svart/rosa *vill ha* Dom som känner mig vet att jag är en rosa pingla ;-)

Valborg
I måndags var jag ledig så åkte till systemet och handlade "gotta" till Valborg! De blev en och annan öl, BB - Bacardi Breezer, Cider med mera! 

  Carlsberg  Lapin Kulta   Xider   Bacardi Breezer

Valborg blev så bra som den bara kunde bli å vi hade så kul som bara vi kan! Det blev grillning med gänget och några till; det var lagom mycket folk och stämningen var på topp med gott käk, dricka, dans å partaj!

Kvällen var ung... och vi höll igång ett bra tag efter midnatt! Lyckat - oh jaa!

*Lyckad Valborg* (",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0