Snart Midsommar...


...och allt vad de innebär.

Och jag har gått och blivit sjuk.

Natten till onsdagen fick jag feber och halsont. Jag har inte ont i halsen längre och nu väntar jag bara på att febern ska släppa. Hade inte lika hög feber imorse i alla fall. Är hemma och vilar upp mig...
...inför Midsommar!

Var på torget en snabbis förut för att hämta ut en viktig grej, träffade Irene som alltid är lika vänlig! Hon undrade om jag inte skulle jobba mer på mitt "andra" jobbställe där hon jobbar och det ska jag ju men för tillfället jobbar jag på en annan arbetsplats. Bara det här året har jag pendalt mellan säkert 4-5 avdelningar. Det är inte lätt när dom bråkar om mig ;) Vill tillbaka till mitt "vanliga" ställe för jag trivs så himla bra där. Klart jag trivs på dom andra platserna också...

Imorgon bär det i alla fall av till Orust med "gänget". Stugan väntar på oss...

Göra midsommarkrans? Plocka blommor... Fast inte så kul att plocka blommor om dom är genomblöta...

Nubbe, sill - för den somm gillar *inte jag*, färskpotatis, jordgubbar, nubbevisor, lek o spel, femkamp, kubb, boule, grillning, fotboll, bada? PARTEEEY

God mat och got dryck men även gott sällskap!

Bra väder?

Stanna över helgen? Ja det beror ju på om solen tänker titta fram. Skulle egentligen åkt idag men blir lite stressigt då jag har en hel del att fixa. Nu måste jag börja packa...

Imorgon tänker vi ha de så kul som bara vi kan, bilder kommer efter...

HA EN TREVLIG MIDSOMMAR ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0