LYCKAD MIDSOMMAR


Vilken fantastisk Midsommar det blev.

Har glömt att publicera det här inlägget... Så ni som vill läsa om min Midsommar får läsa det nu!

Jag är helnöjd med hela Midsommar! Fredagen - Midsommarafton blev riktigt lyckad men även Midsommardagen blev helt ok men man mår ju som man förtjänar. Och alla var ju rätt sega på lördagen...
men vi lyckades ändå ta oss iväg till havet där dom modiga kunde hoppa i och sen slank en och annan pizzabit ner.

Fredagen - Midsommarafton - började inte med någon sovmorgon. Redan klockan 9 gick jag ut för att plocka blommor i spöregnet *kul* Det var bara att ta på sig jackan och dra upp luvan och ge sig iväg. Det fanns ovanligt lite blommor tyckte jag men jag lyckades ändå få ihop en hel del i många olika fäger. Mamma hjälpte mig att sätta ihop blommorna till en fin krans medan jag duschade och gjorde mig i ordning samt packade klart.

F kom och hämtade mig strax innan elva å så bar det iväg till Orust å stugan. Vi var hela "gänget" Jag, Freddan, Andreas, L-M, Jenny, Dennis, Jonathan, Anna och sen kom även Andreas lillebor Freddan o Tessan.

Det blev en Midsommar som innehöll det mesta...som en Midsommar ska innehålla!

Handla gottgott i "gröna kiosken" gjordes dock några dagar innan...

Plocka blommor, göra krans, sill - för den som gillar *inte jag* potatis, nubbe, snapsvisor, fotboll (fylleboll), femkamp, dans, musik, party, lek o spel, grillning, mer party, god dricka, got mat...
Jordgubbar fick de bli dagen efter!


M I D S O M M A R  2 o o 7  -  T H E  B E S T  E V E R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0