Vill ha saker (rosa)

Jag älskar rosa saker!

Jag är en kaffe tokig tjej som älskar att ta en Caffe Latte i vårsolen, men en Espresso sitter aldrig fel det heller!

Den här fantastiskt snygga espressomaskinen vill jag ha i mitt kök!

image4

Bild från Innova


En ny mobiltelefon skulle inte vara helt fel!

image5

Har spanat in den här läckra från Samsung!



Me like!

image6

Rosa Dior


Har redan ett par svarta Dior, men dom här dom är heta! Dom har jag gärna på mig i vårsolen!


Think Pink!


Skulle inte säga nej till en ny bil, gärna en rosa Ferrari - med rosa Gucci mönster över hela j*vla inredningen!

Ferrari


image10


I adore





image25

En sådan här dator tackar inte jag nej till!



image26

Den här snygga kameran från Canon vill jag ha!






Vintern är över och vi går mot varmare tider. Sådana här söta stövlar tar jag gärna på mig när det blir kallt!



image28
Jag fixar gärna mitt hår med den här plattången från GHD



 Har länge spanat in dom här vita/rosa skorna från Nike.




Kommentarer
Postat av: Maria

Den mobilen skulle inte jag heller säga nej till...;-)

2007-04-28 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0